فرهاد مشیری، هنرمند سرشناس، درگذشت «پلنگ آناتولی» برای شبکه نمایش دوبله شد ادامه پخش «حسینیه تهران» در دهه دوم محرم + زمان پخش پخش فیلم «۱۴۰۸» هافستورم در تلویزیون از امشب (۲۷ تیر ۱۴۰۳) «پیر پسر» لیلا حاتمی و حامد بهداد در ایرلند برگزیده شد فراخوان جشنواره مشترک نقاشان ایران و روسیه اعلام شد معرفی کتاب | درباره کتاب «پنداشت تربیت» اثر جودیت ریچ هریس درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات «زینب (س) اسیری رفت و ما بر جای بودیم» | کم‌توجهی به زنان کربلا و بانوان دفاع مقدس در ادبیات فارسی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات
سرخط خبرها

محسن رضایی: شهید محمود کاوه شراره‌ آتشی در قلب دشمن بود

  • کد خبر: ۱۲۳۸۳۳
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
محسن رضایی: شهید محمود کاوه شراره‌ آتشی در قلب دشمن بود
عصر امروز، سردار محسن رضایی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و معاون اقتصادی رئیس جمهوری، در مراسم بزرگداشت شهید محمود کاوه حضور یافت. این رویداد در بهشت رضا(ع) مشهد مقدس برگزار شد.

مهدی صبوری نیک|شهرآرانیوز، محسن رضایی دقایقی قبل در مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت شهید محمود کاوه در بهشت رضا (ع) مشهد مقدس اظهار کرد:  باید یک کلمه درباره شهید کاوه، برادر عزیزم بگویم. ایشان یک شراره آتش در قلب دشمن بود که بسیار تهاجمی و با روحیه بود و شجاعت کم نظیری داشت. او چند ویژگی بسیار خاص داشت که اولا خیلی با ادب ،فردی متواضع و فروتن بود و سوم هم شجاع و عملیاتی و نترس بود.

معاون اقتصادی رییس جمهور بیان کرد: مادر شهید کاوه  نمونه مادرانی هستند که پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا نگه داشتند و در انتها  درود می فرستم بر مادران شهیدی که دیگر امروز در بین ما نیستند.

وی با بیان اینکه کلام حضرت امام حسین علیه السلام امروز راهگشای ما است، گفت: در اول انقلاب ادبیاتی وارد ایران شده بود و آن شامل کلمات همچون خواهر و برادر بود که در ایجاد روحیه و عواطف انسانی بسیار موثر بود و این کلمات از دل ارزش های انقلاب بیرون آمده بود.

معاون اقتصادی رییس جمهور بیان کرد: اینجا باید به نقش مادران اشاره کنم که چه مادرانی بودند که خودشان پیشانی بند به پیشانی فرزندشان می‌بستند و آن ها را راهی جبهه می کردند که مادر شهید  کاوه یکی از این ها بود که اگر  این مادران نبودند ایران شکست سختی می خورد.

رضایی بیان کرد: متاسفانه امروز در کشور ما ادیبات عامه تغییر کرده، دیگر شاهد کلماتی مخصوصا مادر و  پدر و خواهر و برادر نیستیم و  ادبیات دفاع مقدس ما کم رنگ شده است.

لازم به ذکر است در انتهای این مراسم معاون اقتصادی رئیس جمهوری و همرزم شهید محمود کاوه از مادر این شهید والا مقام تقدیر کرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->